.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واقعیت اقتصادی مازندران این است !
علیرضا قلی زاده
واقعیت اقتصادی مازندران این است !

در حالیکه این روزها مردم کشور و مخصوصاً مازندران در حال دست و پنجه نرم کردن با شرایط نامناسب اقتصادی هستند اظهارات برخی از مسئولین در استان سبب تعجب انسان می شود.

این مدیران که ظاهراً زندگیشان بسیار متفاوت تر از عموم مردم در حال سپری شدن است فکر می کنند که شهروندان استان هم به مانند آنها در ناز و نعمت می باشند در حالیکه واقعیت به غیر از آنچیزی است که آقایان در آمار و ارقام های خود اعلام می کنند.

کافیست به میان مردم رفته و با واقعیت های موجود در جامعه آشنا شوید. امروز در مازندران بسیاری از کارگران اخراج شده از کارخانجات که به دلیل عدم رونق اقتصادی به تعطیلی گرائیده شده اند شرمنده زن و فرزندان خود بودن و با بیمه بیکاری (حداقل حقوق) و یا کارگری روزانه در حال سپری کردن زندگی خود هستند .

امروز بسیاری از تحصیل کرده ها بدون هر گونه امیدی در حال روزمرگی هستند و اندوه و افسوس خانواده هایشان از دیدن این اوضاع به راحتی به گوش می رسد.

امروز وضعیت پرداختی حتی در ادارات استان نیز نامناسب است تا آنجا که برخی از مزایایی که سال های پیش پرداخت می شد در سال جدید در ادارات با عدم پرداخت مواجه شده و حتی قشر کارمندان نیز از اوضاع اقتصاد یشان ناراضی اند .

امروز آمار چک های بلا محل که روز به روز در بانک ها بر آمارشان افزوده می شود گویای واقعیت وضع اقتصادی مردم است .

به یاد دارم امام جمعه عزیز یکی از شهرهای استان می گفت : که یک بنده خدایی در ماه مبارک رمضان با بنده تماس گرفت و گفت : به والله قسم الان که 15 روز از این ماه مبارک می گذرد فقط در سحرهایمان نان خالی خوردیم .

آری امروز بسیاری از خانواده های آبرومند با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته و همواره با شرمندگی نان آوران خانواده در جهت تامین حداقل مایحتاج روزانه زندگی روبرو هستیم .

براستی آیا زندگی آن دسته از مدیران که اوضاع اقتصادی استان را خوب اعلام می کنند به همین شکل در حال گذران است؟ چند نفر از مدیران استان حاضرند رسما دریافتی های ماهانه خود را به مردم اعلام نمایند؟ اختلاف دریافتی های مدیران دستگاه های اجرایی با پرسنل زیر دست به چه میزان می باشد؟

چه امکانات دولتی در اختیار مدیران استان و خانواده هایشان قرار دارد ؟ چرا فرصت سرمایه گذاری در مازندران در مقایسه با استان های دیگر کم است ؟ و ...

این سوالاتی است که مسئولین بهتر است به مردم پاسخ دهند. مردمی که همواره و در تمام حالات از خوشی های خود گذشته و می گذرند تا خدای ناکرده خدشه ای به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما وارد نشود .

مردمی که در راه دفاع از ولایت و کیان اسلامی همیشه سردمدار بوده و بارها و بارها این مساله را به شایستگی اثبات کردند.
اما در قبال آن در استان مازندران می بینیم که باز هم این روزها فقط و فقط کار برخی از مسئولین مناقشه با یکدیگر شده و بجای کار کردن همواره نسبت به یکدیگر انتقاد می کنند .


آقایان مسئول به والله قسم در قبال ثانیه ثانیه مدیریت خود باید به خداوند منان و خون شهدا پاسخگو باشید پس بیائید با توجه به واقعیات موجود در حل مشکلات اقدام نمائید تا انشا الله شاهد آن باشیم که شما می گوئید !!!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آذر 1393
چرا خیلی چیزها را فاکتور میگیرید.واقعیت را باید گفت اگر چه تلخ باشد
نا شناس 23 آذر 1393
بعضی از مدیران استان امکاناتی تو دستشونه که عمرا با پول خودشون حاضر نیستن برا زندگیشون تهیه کنند
هم کلاسی 23 آذر 1393
سلام هم کلاسی . یادم میاد تو کلاس هم از این بحثهای نزدیک به واقعیت داشتید.
نا شناس 23 آذر 1393
مرحبا آقا علیرضا
مازندرانی 25 آذر 1393
راست گفتند : سواره از پیاده خبر ندارد
آقای مدیر ارشد استان همیشه سوار بوده والآن هم سوار است فکر میکنم حتی لحظه ای پایش به سطح زمین نرسید تا رسد به گٍل بنشیند
حافظ فرمود وچه خوش فرمود که: کجا دانند حال ما سبک باران ساحل ها؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.